.

the NAKBA ... الـنـكـبــَـة حـق يـآبــى الـنـسـيــَـان

Thursday 4 August 2011

Minnesang in Südtirol مــيــنـيــزان مـن بـولــسانــو ♪ Ensemble Unicorn مــجــمــوعـة يــونــكــرن


Album :
Minnesang in Südtirol مــيــنـيــزان مـن بـولــسانــو
Canciones del amor del Tirol sur
أغــانــي الــحــب مــن جــنــوب الــتــيـــرول
Ich sünge gerne hübschen sanc

Artists :
Ensemble Unicorn مــجــمــوعـة يــونــكــرن
•» Hermann Oswald (tenor) •» Joel Frederiksen (bass) •» Agnes Boll (soprano) •» Reinhild Waldek (harp) •» Jane Achtman (fiddle) •» Thomas Wimmer (fiddle, lute) •» Guillermo Perez (organetto) •» Wolfgang Reithofer (percussion) •» Michael Posch (recorder, timpani)

Index :
http://www.unicorn-ensemble.at/
http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesang

Language : Instrumental - German

Country : Germany (Christians, Jews and Muslims)

Melodies :
[.01.] Mete din liechter schin • [.02.] Si vagrent • [.03.] Nu alrest lebe ich mir werde • [.04.] Ich sünge gerne hübschen sanc • [.05.] Got vater sprach zu Abraham • [.06.] Troto • [.07.] Der wibe name grozer ist dan vrouhen lob • [.08.] Es nahet gen der fasenacht • [.09.] Verschamter munt • [.10.] Fro welt • [.11.] Nu klus ich • [.12.] Maria unser frowe • [.13.] Nieman zu fro sol prysen • [.14.] Es giene ein juncfrou minneclich • [.15.] Reymar, Walter, Robyn, Nithart
.

╔══╗
♪♪
║██║
║♪♪║♥ ♪ Download From Here. [149 Mo]
╚══╝

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...